Här är tre sätt jag kan hjälpa dig på.
Okej, fyra.

Här är tre sätt jag kan hjälpa dig på.
Okej, fyra.

Här är tre sätt jag kan hjälpa dig på.
Okej, fyra.

Medieträning

Dagens medielandskap är i ständig rörelse. Inte alla känner till det – eller hänger med i svängarna. Plus, hur vet man egentligen vad som är intressant på riktigt? Vad av det vi gör vill någon annan faktiskt rapportera om?

Vi kör enskilt eller i grupp – för att bli vassare på att formulera budskap, tryggare i intervjusituationen och få lust att vara med mer i media.

Talespersonsträning

Bara för att någon kan någonting, är det inte säkert att den kan kommunicera det. Om det dessutom ska vara tydligt, minnesvärt och till och med lite engagerande – då blir det ännu svårare. Ett varumärke bärs av sina företrädare. Är dina så vassa som de kan vara?

Vi kör praktiskt retorik för att stärka talespersoner som VD, ordförande eller chefer i sina offentliga roller. Inför ett nytt uppdrag eller en viktigt kommunikativ händelse.

Krishantering

En kris kallas en kris för att det är en kris. Plötsligt blir det jobbigt. Vad ska göras? När? Hur allvarligt är det här, egentligen? Hur fungerar egentligen organisationen under en kris – vänta, fungerar den ens? En kris kan vara ett stort ansvar. Särskilt om man är ensam i ansvaret.

Krishantering handlar om att snabbt identifiera problemet, agera för att minimera skadan, och kommunicera klart och tydligt med berörda parter. Vi sätter en plan för hur ni ska agera vid en kris.

Är det akut? Då börjar vi jobba – nu!

Stöd i vardagen

För hur gör vi allt ovan, lite bättre än i dag, utan att behöva jobba ihjäl oss?

Vi hjälps åt.

Jag kan vara ditt externa stöd så att du kan vara precis så bra som jag vet att du vill vara. Genom att vara ett bollplank i strategiska frågor, ge second opinion på underlag och i kontakter med medier och för att skriva. Hell, om du behöver kan jag vara din djävulens advokat och förankra idéer internt.

Pressansvarig i ett fackförbund

"Vi tog Jennies hjälp inför en krisövning med vår högsta ledning och det stödet uppskattades stort. Med både humor och skärpa tog hon oss igenom övningen. Det gav gruppen många nya insikter som kommer att hjälpa oss inför kommande kriser."  

Nytillträdd förbundsordförande för större organisation

"Tack för din hjälp under året, du gjorde skillnad för mig!"

Kommunikationschef i ett
studieförbund

"Vi uppskattade verkligen Jennies värdefulla stöd i samband med en tuff uppståndelse i en av våra regioner. Därför har vi valt att fortsätta samarbetet med ett löpande krisstöd."

Kontaktuppgifter

E-post: jennie@buzzmore.se

Telefon: +46 (0)709-188 198
Organisationsnummer: 559406-0989

Kontaktuppgifter

E-post: jennie@buzzmore.se

Telefon: +46 (0)709-188 198
Organisationsnummer: 559406-0989

Kontaktuppgifter

E-post: jennie@buzzmore.se

Telefon: +46 (0)709-188 198
Organisationsnummer: 559406-0989